Vimplar till salu

söndag 19 april 2009

Utmanad...

Vi i Inkidos designteam, gäster som ordinarie blev utmanade att gör ett kort enligt dessa kriterier:

* Valfritt kortformat, men EJ klassiska 15 x 15.... MEN övriga vikningar i samma storlek är klart godkänt.
* Blommor i någon form, papperrosor, utstansade, gjorda av band, utklippta....
* Minst 3 brads
* Något brunt ska vara med, frivilligt vad och hur mycket
* Något embossat

Enbart Inkidos material får användas

Såhär blev mitt kort. Jag utgick från Inkidos tag och gjorde sedan ett kort enligt utdragsmodellen som jag hittat inspirationen från här.

Och när man drar ut tagen så har jag stämplat och embossat Inkidos fina Mamma stämpel. Detta kort fick min mamma före påsk när hon hade oss alla på söndagsmiddag ihop med en tulpanbukett.

Inga kommentarer: