Vimplar till salu

söndag 17 maj 2009

Skapat för Inkido!

Petra utmanade oss i DT gänget att skapa ett kort/väska/lo eller alter där man kan öppna och som är dekorerat på insidan och gärna utsidan också... något utstansat ska också vara med .... Såklart skapat med Inkido Material. Det blev ett kort till min mormor som fyller 90 år! Och då får man ösa på tycker jag. Så det blev ett kort med massor med guld, bling och pärlor.

En närbild på dom guldembossade rosorna.

Detta är ett kuvertkort som Inkido har i sitt sortiment. Perfekt att använda om man vill skicka med ett kort.


Önskar er alla en fin söndag!!!

8 kommentarer:

Britta sa...

Detta var det vackraste jag sett..
Hoppas att du ger ett till mig när jag fyller 90.. det är värt att se framemot fr... B-M

Muffin sa...

Suuuperfint kort, lyllo mormor! :)

carina sa...

UNDERBART!!! du är bäst helt enkelt.

och stort grattis till ditt nya dt uppdrag!♥

Kickans_blogg sa...

Åhh, underbart kort!! :0)
Kramen Kicki

Michaela sa...

Bara sååååååååå snyggt! Kjam...

Mill@n sa...

Grymt snyggt Rimna!

Nina sa...

Wow, Rimna...vilket underbart kort! Diggar gulddetaljerna - ser sååå lyxigt ut!

KRAM!

petraso sa...

ja detta Måste mormor blivit glad för.... såg din syrras kort också Ja hon har duktiga barnbarn hon!!!!