Vimplar till salu

söndag 7 juni 2009

Vinnaren av bloggcandyn är.......



...enligt Random.org nummer 19!
Och den siffran hade Marja som skrev denna kommentar:
"Wooooaaaaaaw, såååååååå läckert!
Inne hos dig rätt som det är och du gör ju bara sååååååååååå mycke snyggt
Kram tjejen!!"
Stort Grattis till dig!
Maila din adress till rimna_75@hotmail.com så kommer ett paket på Posten!
Helt otroligt 99 styckna härliga människor lämnade kommentarer, jag har hittat flera nya favorit bloggare och känner mig stolt som en tupp genom att läsa era kommentarer. Vilka fina läsare jag har! Tack för att ni var med och deltog!

2 kommentarer:

Marja sa...

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh det är första gången jag vinner en bloggcandy!!!!
Åh innehållet sen WOW!!
Jag är så glad!!

Kram Marja

annkan sa...

Grattis Marja!!

Och tack till dig, Rimna för den skojsiga blogcandyn! :-)