Vimplar till salu

torsdag 31 december 2009

Mina 10 favoriter av det altrade

Utan inbördes ordning kommer mina 10 favoriter bland det altrade jag gjort under året.
Ett bokmärke till sonen, som blev precis som jag ville.
En bok full med utmaningar till min scrapvän Veronica. Den var så rolig att göra!


Ett litet fågelhus fyllt med godis. Den var en njutning att skapa ;)


Jultags med den där lite magiska julkänslan.


En till jultag som var så kul att göra.


Dessa ser jag varje dag och dom gör mig så glad. Tänk vad så lite kan göra.


Mitt första clearalbum, det blev precis som jag tänkt mig. Älskar färgerna!


Pumpan på etiketten blev bra och det var härnågonstans jag insåg distressdynornas charm.


Dessa gick fort att göra men roligt hade jag för jag hade köpt min första cirkelpunch.


Denna gjorde jag i början av året och den har följt med mig överallt på mina scrappiga äventyr.

Inga kommentarer: