Vimplar till salu

torsdag 31 december 2009

Min 10 favoritlayouter

Utan inbördes ordning kommer här dom 10 favoritlayouterna för 2009
Det var vita vintern när jag skapade denna och jag kommer så väl ihåg känslan...

Denna tog 15 minuter att göra och det mest tidskrävande momentet var att se färgen torka ;) Sen var det viktiga kort att scrappa då vi hela familjen är samlade.

Här försökte jag tänka outside the box, så denna är med bara för att påminna mig om att göra det lite oftare.


Inte ett mönstrat papper så långt man kan se!


Älskar färgerna och att jag hittade ett foto som passade såbra till dekorationsorden.


Jag vet inte om det är fotot eller det enkla som tilltalar mig. Kan vara färgerna också ;)


Denna är favoriternas favorit.


Gillar småbilderna och den glada känslan.


Älskar moln och ihop med systeryster kan det inte bli bättre!


Varmt, sommar och bad!

1 kommentar:

Britta sa...

Helt underbara LO du skapat...
God fortsättning....