Vimplar till salu

fredag 19 februari 2010

En tavla med skruv...

Äntligen har jag något nytt att visa er. Här har jag knåpat ihop en canvastavla att hänga på väggen i badrummet. Tror ni budskapet når fram till mina tre ungar?! Just nu är det mycket tjat här hemma om tandborstning, läxläsning och att hänga upp sina kläder på tork...

Texten har jag fixat på datorn och skrivit ut. sen distressat kanterna med div. stämplar.
Använt mig av dom nya fina papprena Cartas.


Målat tuben och tandborsten med akrylfärg. Har även testat att göra egna blommor med hjälp av retroflowerstansar och vatten. Blir hur fina blommor som helst!


Stämplat många stämplar på varandra med olika färger, det blir så läckert och man kan skapa sina egna collagemotiv.



Massor med blommor och bling!
Allt material är från Inkido (utom tandborste och tub ;)
Utförlig materiallista hittar ni i Inkidobloggen.
Ha en mysig fredag!

20 kommentarer:

anneli78 sa...

WOW! Kan inte säga mycket mer! Urläckert!

Sylvia sa...

He he - denne var virkelig morsom - en god ide som nok får dine barn til å pusse tenner. Skikkelig stilig !!!

Malin sa...

Underbart! SÅ SMART! En ideé som jag tror jag ska kopiera!!

Ursula's Kreativecke sa...

das ist ja eine ganz super Idee der reine Wahnsinn es haut mich fast um!!!!


Gruß
Ursula

Monica sa...

Så läckert! Och vilket leende man får när mans er tanborsten och tuben :-)

line sa...

Så smart :-). Dette ble virkelig kjempestilig. Collagen var veldig flott også. Det må jeg prøve meg på. Takk for inspirasjonen.

Maria Therese sa...

Kjempestilig!!

Chris_P sa...

ursnyggt!!!

Anonym sa...

Så underbart smakfullt o snyggt, att du alltid lyckas få till det så oklanderligt!! Jag blir alltid lika imponerad :)
Kram,
Mli

1 sa...

Потрясающая открытка!
Amazing card! I delighted!:)))

Britta sa...

Du milde tider vad fin den tavlan är ...har samlat till en tavla som snart är klar . men inte på långa vägar så fin som din . Du är otroligt duktig .
Vi ses
B-M

Sara sa...

Vilken underbar tavla! I like!
Du ger mig så mycket inspiration, tack för det!:)

jeanettew sa...

Den är bara SÅÅÅÅÅ snygg!!!
Jag är mållös!

Kram

Wildärtan sa...

Men så briljant!! Och snyggt:-)

Mill@n sa...

Så smart och SNYGGT! En toppen ide´som du gjort till en 10poängare. Wow!

Anna M sa...

Underbar tavla! Rolig idé : )

Ulrika aka LillBlomman sa...

Ha, ha vilken rolig och vacker på samma gång! Kramar!

Scrap by Heart sa...

Jag är full av beundran. Smart idé att göra en snygg kom ihåg tavla till barnen. Kan tillägg att en sådan behövs i vårt hus också!

Ullkika sa...

Fniss! HELT fantastisk!!! Var får du allt ifrån?!!
KramiZ Ullkika

Jojjo sa...

Vilken läcker tavla! Otroligt inspirerande och vilen rolig idé :)