Vimplar till salu

fredag 30 juli 2010

nummer 6

Sista layouten från i lördags blev lite annorlunda. Den handlar om mina söta små "husdjur" i ordets rätta bemärkelse. ;) Jag kan studera dessa vinbärssnäckor och finna mina egna problem ynkliga brevid deras. Har ni sett dessa snäckor när dom ska lägga ägg? Dom gräver en djup grop, hur nu en varelse utan ryggrad och armar kan gräva... Men det gör dom iallafall, och när den är djup nog pressar den ut en massa ägg i hålet och sen till råga på allt så fyller den igen hålet också! Detta tar den ungefär 2 dygn att utföra.

Ha en riktigt festlig fredag!!!

5 kommentarer:

Veronica sa...

*skratt*
Åh vilket härligt skratt jag fick här nu på denna underbara fredagsmorgon! Tack!! och förresten...jättesnygg LO också!
Tack för all din inspiration du sprider här i din fina blogg.
Kram!

Olga sa...

I like your works so much! This one is REALLY fantastic!
Hugs from Russia!

LisaVeronica sa...

vad gulligt! jag brukar rädda dom på vägen... =)

Pia sa...

super flot og kreativ design.
knus pia

KOLOROWY ptak sa...

minimalist but extremely charming!