Vimplar till salu

onsdag 20 oktober 2010

Congrats!


Detta är helt och hållet Zarahs fel! Jag som har en massa annat jag måste göra blev så himla sugen efter att ha sett hennes fina kort så jag var tvungen att testa att färglägga dessa sötnosar!
Kunde inte låta bli att delta i deras utmaning också som denna gången var att använda tyg på sitt alster. Jag har sytt fast en massa tyll som bakgrund på kortet.

Färglagt med Copic och en massa glitter som som vanligt inte framkommer så bra på fotot.

Tack för alla fina kommentarer jag får, jag är så himla dålig på att kommentera tillbaka. Men jag uppskattar verkligen det ni skriver!

11 kommentarer:

Zarah sa...

Men hallåååå vad du är bra! Otroligt snyggt! Kan inte du komma hit & ha färgläggarkurs med mig? :)

Zarah sa...

Ps. Visa den på someoddgirls-gruppen på FB med!

Jojjo sa...

Jättefint! Färgläggningen är superb verkligen :)

Tanya sa...

What a stunning card!! It's simply gorgeous- I love all of your details!! Thanks for joining us at Some Odd Girl!

DesignAnnique sa...

Wow, vilket läckert kort! Fräckt det blev med tyllen bakom, det passade verkligen bra!

Unknown sa...

LOVE the blue red combo and how you layered the jewels, numbers and embellies! Not to mention the hawt coloring job! Lovely! Thanks for being Odd with us!

Anne sa...

Så utrolig flott!
Herlige farger og lekkert og orginalt pyntet!

Nenne sa...

Helt urläckert! Känner att jag mesar med färger när jag färglägger och SER ju hur snyggt det blir med starka fä4rger! Superfin kombo och pärlor som bubblor var genialt!

Robin sa...

gorgeous card!! Love all your beautiful detail!! Thanks for playing with Some Odd Girl!

scrapn_momof2 sa...

Super super cute!! ove the little seaweed detail and your coloring is awesome!

Britta sa...

Bara SÅÅÅÅÅ snyggt.
vi ses
kram
b-m