Vimplar till salu

lördag 29 januari 2011

Max

Fick hem det härliga Shabby kitet - Amanda från Molly's Scrapbooking och blev tokinspirerad.
Har använt en hel del förpackningar; Primablommorna, det lilla kuvertet och det som blir kvar bakom bokstäverna.

Detaljfoto på den läckra Primakvisten.

Jag har även mistat lite med turkos mist och sen har jag provat på att sy på layouten med hjälp av Seweasy, så roligt!!!

Layouten handlar om att strax före Jul så fick Max sina första glasögon. I det lilla kuvertet har jag stoppat i en liten lapp som jag skrivit lite journaling om vad han sa när han provade sina brillor - Vad bra jag ser!!! ;)

Ni har väl inte missat att Molly's har börjat med kit för oss Shabby älskande scrappare. Samt att det har kommit hem massor med godsaker i shoppen. Dessutom kommer duktiga Mahlin ha en kurs i kladd och lek med färger, den får ni bara inte missa!

Hoppa in till Molly's Scrapbooking NU!

1 kommentar:

Mya sa...

så vackert!
jag ilar över till molly´s på direkten. :)