Vimplar till salu

söndag 30 januari 2011

Veckans layout v.4

Förra veckan babblade jag på om ljuset och fågelkvitter... Men denna vecka har kantats av trötthet. Trötta mornar och kvällar, trötta barn, trötta dagbarn, trötta blommor på fönsterbänken, trött gubbe, trött matlagning, trött frisyr you name it! Jag skulle behöva en makeover och en storstädning men jag orkar helt enkelt inte... Jag pysslar lite istället! ;)

Jag visste väl att dom där hemmagjorda blommorna skulle hitta en plats tillslut. Sen har jag slängt 3 förpackningar i samband med att denna layout kom till. Så befriande!

Kolla in spetsen... En liten virkad duk som jag hittat på loppis. Me like! Den svarta grinden i filt är en gammal raritet som jag hittat i gömmornas hos Stellas.se, endast 10:- i realådorna!

Dags att ladda batteriet i kameran inför kommande vecka!

5 kommentarer:

Lady Gaggig sa...

Ljuvligt med spetsen där...och den lite "hårda" grinden som kontrast...
Denna var verkligen JÄTTE-FINT komponerad!
Och denna trötthet...ja, vad säger man?
Nu längtar både kropp och själ efter lite ljus och värme.

Skönt att man har denna mysiga hobby i alla fall, när allt annat känns "tröttigt" och trist.

Styrkekram till Dej!
Jenny...en "vinter-zombie" till...Haha!

Ludkasz sa...

Amazing:)

Leia sa...

Mmm, vilken mysig LO. Härliga detaljer och fina ljuva färger.

Jag hade tänkt hänga på din utmaning med en LO i veckan men jag har varken hunnit eller orkat. Men så fort visuet lämnar min arma kropp ska jag ta tag i det igen - kanske hinner jag ikapp. Jag har skrivit upp lite ideér för de gångna veckorna.

STOR kram till dig gumman! Det borde landa en välfylld jiffypåse i din brevlåda i morgon =)

Fru Lindberg sa...

Underbart fin! Och visst är det skönt att rensa?! Jag ska stå på scraploppis i slutet på febr & rafsar just nu långt ner i lådorna, herrejisses så mycket grejor man har *skäms*..! Men det blir det ändring på nu, hi hi. Och tröttheten, ja vi behöver verkligen lite solljus & fågelkvitter, eller hur? Ha det gott, kram!

Tash Daly sa...

This is simply stunning...Oh to be able to put pages like this together! :-)