Vimplar till salu

måndag 28 februari 2011

Stamapvie CHA 2011 part 3

Då var det dags igen att visa några av korten som jag gjort till Winter CHA med dom nya stämplarna från Stampavie. Denna stämpel heter Summer Ballerina och det är Tina Wenke som ritat den.

Jag har målat på akvarellpapper med Distresser.

På nästa kort har jag använt stämpeln Swine Flu från Mo Maning. Även här har jag färglagt med Distresser på akvarellpapper.

Vi har fortfarande några kort kvar från CHA och vi bloggar dom varje dag på Stampavie bloggen.

Hoppas ni kikar in där!

4 kommentarer:

Malin sa...

Åh, du är ju galet duktig!!!Like a lot:)

Chris_P sa...

Underbara kort!! instämmer med föregående talare! Du är galet duktig och en stor inspirationskälla!

Maria Therese sa...

Knallfine kort!!!

Muffin sa...

Tokfina kort, båda två. Turkost och rostbrunt är en riktig favvokombo och grisen är ju helt underbar (ungefär så känner jag mig nu). Du är så BRA!