Vimplar till salu

söndag 27 februari 2011

Veckans layout v.8

Denna vecka har barnen haft sportlov. Det har varit mysigt att haft dom hemma och även fast jag arbetat så har dagarna gått lite lättare när huset varit fullt både med stora och små barn. Inga avancerade äventyr utan barnen har valt själva att verkligen ha lov. Denna långa vintern tar även på små människor. Dom har fått vakna när dom velat och och fått dra runt i bara myskläder och ta upp mellisen på sina rum. Igår hade jag en ledig dag och då valde barnen tv-spel och familjepizza.

När alla fina nyheter trillade in hos Emma på Scraplagret så kunde jag bara inte låta bli! Så nästan allt på denna layouten är taget direkt från kartongen. Layouten doftar fortfarande nytryckt papper!

Blev helt kär i nya serien Sweety Smitten från Sassafras, älskar färgkombon och upplägget på serien påminner mig om en gammal klippbok.

Önskar er en underbar vecka 9!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Läckert!!

Ha en fin söndag!
(själv ligger jag efter flera veckor med mina veckolayouter....så jag skäms...)

Kram, Jenny

Nenne sa...

Fiiiiint! Jag måste bara ha de där papprena! så läckert att skriva journaling på påsen! Du är bäst!

Den här veckan gjorde jag en layout utan foton!

Kram!

Malin sa...

Ljuvlig!! Så mild och ändå en färgklick. Jag har denna vecka fuskat lite..korten är inte "nya" men stilen är helt ny då jag var med på Mollys kurs igår:)

Ser fram emot att träffa dig!!!!

Britta sa...

Jätte jätte fint , som alltid.
Grattis på namnsdagen
kram
Britta