Vimplar till salu

söndag 20 februari 2011

Veckans layout v.7

Rubriken på veckans layout får tala för sig själv - iskallt läge. Brrr vad kallt vi har och har haft det, men ändå har solen lyst och hela världen har glittrat. Jag har CASE:at en layout av Chelsea, hon är helt grym på små fina detaljer. Jag skulle slänga resterna från ett ark med chipboard dekorationer när jag kom på att jag kunde använda det som mask när man mistar.


Genomskinliga snöstjärnor som jag kladdat lite gesso på.

Inspirerats av många som dekorerar sina layouter med snören så det var jag bara tvungen att testa.

Temperaturer kring -20 strecket har vi haft under hela veckan.

Nästa vecka är det sportlov här, jag arbetar ju hemma och det brukar vara så mysigt att ha våra egna barn hemma också. Det blir lite trångt vid matbordet, imorgon blir det att duka till 6 dagbarn och mina 3 egna. Mys!

Önskar er en härlig vecka!

3 kommentarer:

Malin sa...

Superläckert!! Vilket jobb du har lagt ner på den.

Sickan sa...

Väldigt fin! Ser mycket arbetad ut. I like!
ha det bra!

Lilo sa...

Läckert! Mycket mistat blev snyggt, det vill jag också testa! =)Här är valpen så söt i sin stickade tröja när hon går ut. ;)