Vimplar till salu

tisdag 22 mars 2011

Mässinköp

När ändå jag och Syster Nilla var hos Syster Virre i Götet passade vi även på att besöka Göteborgsmässan på Ullevi på söndagen. En liten trevlig mässa med 10 utställare. Vi passade på att prata lite med vår goa DT mamma Emma på Scraplagret! Jag träffade också några underbara människor i Scrapvärlden, Sari (TGF syster) och Petraso (sprudlande stämpelsyster). Sen kom också Therese och Lina fram och pratade, tack tjejer att ni tog det initiativet. Jag är verkligen urdålig på att känna igen folk från bloggar. Så jag hoppas att jag inte glömde att hälsa på någon... :/

Jag hade förbeställt Crate -Emmas Shoppe från Scraplagret, men sen hittade jag även lite mer... ;)

Tokälskar dessa papper och det var länge sedan jag blev så betuttad i en papperserie!

Söta plastblommor från Prima, masker och mister samt ett urfint stämpelset från Tim Holtz (vem annars ;) Sen blev det också en kantstans, glitterlim, tags och några charms. Ni vet sådant där nödvändigt!

2 kommentarer:

Petraso sa...

Så Kul att träffer alla Tre!
Hälsa Vivvi Attd et är scraploppis nästa helg;)
Massa fina Papper.... kollad inte ens på papper;) Men det trämönstrade var ju helt Kanon!!!
Massa fint du shoppade! Plastblommorna fingrade jag med på.... blev lite sur att jag missade distress stainsen ville prova en..... Ha det gött söta du!!!

hellenbell sa...

visst e pappersserien bara helt underbar! tänkte nästan att det skulle vara något som tilltalade dig...