Vimplar till salu

måndag 7 mars 2011

Mystery Monday!

Idag är det jag som håller i Mystery Monday utmaningen på Club Anya bloggen. Att göra en CASE - Copy And Steel Everything betyder ju att man ska härma så mycket man bara kan. Men mitt kort denna vecka ville något annat. Jag tog efter upplägget men det blev helt andra färger. Så kan det gå!

Har letat fram en gammal Miss Anya som jag faktiskt aldrig har använt förut... Inte vad jag minns iallafall.

Hud: E50, E51, E53, E11
Hår: E70, E71, E74, E77
Klänning: RV10, R81, R83, R85
Skuggor: CO, E0000

Hoppas ni är med och skapar till utmaningen.

Ha en fin, härlig och alldeles underbar vecka!

9 kommentarer:

Amber Hight sa...

Wow, this is AMAZING girl! I love all the distressed edges and gorgeous paper! You rocked this one, now I'm off to stare at it some more:D

Pet sa...

Hur fint som helst!!
Älskar färger, upplägget, färgläggningen, detaljerna..jah, ALLT!!!!

Tack för inspirationen sötnos!

KRAM Petra

Petra/Paradise sa...

ehm..det var jag som skrev förra inlägget ;)

Var lite snabb där ;)

KRAM igen

Tasha sa...

WOW this is stunning, i absolutely love it. Gorgeous colours and i LOVE the papers you used
love tasha xx

Ann-Charlotte's blogg sa...

Så läckert, vackert komponerat i färger och former, Anya är ju bara så söt!
Kram

Annette sa...

Håller helt med de andra - du är makalös med färger och form!! Så otroligt fint färglagt och blandningen av mönster och material!

Chris_P sa...

WOW!!! Så himla fint!!!

faithnme sa...

How can I every say THANK YOU.. Thank you for choosing my card.. I was soo Happy and Suprise.. I love your card and your coloring.. That Anya is from my Favorite set and you made her just Awesome

HUgs

chrilvian sa...

great colouring