Vimplar till salu

söndag 6 mars 2011

Veckans layout v.9

Denna vecka får gårdagens familjepromenad stå i fokus. Det är inte ofta vi får med oss alla barnen, speciellt inte pojkarna. Men igår gav vi oss iväg i det fina solskenet och målet var Biblioteket. Där skulle vi kolla på Mollys och hennes klass tidsmaskiner och låna lite böcker.

Jag har onekligen lekt loss denna gång med stämplar, och små detaljer. Blev så inspirerad av barnens kreativitet. Maskinerna var oerhört detaljrika och man kunde verkligen se med vilken glädje barnen byggt sina maskiner.

Jag har en spärr som jag måste släppa på när det gäller att blanda material, färger och tekniker, lyckas jag släppa loss är det ju så kul när man bara kommer in i den där rytmen.

Idag skiner solen lika oblygt och vi planerar att packa ryggsäcken och ta oss ut i naturen för lite korvgrillning.

Önskar er en fin söndag!

5 kommentarer:

Jeanette Wallén sa...

Superläckert! Jag gillar verkligen när du jobbar med mycket stämplar - fast å andra sidan gillar jag ju för bövelen ALLT du gör - med eller utan stämplar... *hihi*

Tack för all inspiration, vännen! <3

Kram,
Tett

Annette sa...

Tettiz beskrev det så bra, jag kan bara hålla med!!

Elena V. sa...

it's so cute!

Malin sa...

Grymt läcker!! Man ser verkligen hur maskineriet jobbar!! Så häftigt!

Unknown sa...

Det är magiskt när du skapar. Du ger mig otrolig inspiraton och vilja att bli lika duktig som du är. Har en liten fråga till dig? Hur förvarar du dina Lo´s? Jag har lite problem med att få "plats" i plastfickorna och albumen/pärmarna blir otroligt tjocka :)
Tack för att du delar med dig!
Kram Mela