Vimplar till salu

söndag 27 mars 2011

Veckans layout v.12

Det har varit en intensiv vecka med flera kvällsmöten i arbete och skola men med solen och ljuset hjälp har det inte varit så tungt. Det är otroligt vad ljuset får en att må bra!

Veckans layout handlar om den första fikan på trappen. Det är mitt favoritställe, att bara slå sig ner utanför dörren med en kaffekopp och kolla ut över trädgården. Just nu knoppar det överallt i trädgården. Snödroppe, Kungslilja och skilla har kommit en bra bit på väg.

Den söta grenen i kraft har jag skurit ut med Veronica/Leias Silhouette.

Önskar en skön söndag!

3 kommentarer:

Liola sa...

Vilken fin LO!

Leia sa...

Supersöt LO!
Har du fortfarande kvar grejer? Får nog ta med sillen nästa gång vi träffas så du får lagra upp igen ;-)

På onsdag får jag reda på hur det blir med nya jobbet och hur mkt fredagar jag ska jobba framöver. Håll tummarna att det går som jag vill =)

KRAMELIKRAM

Emma sa...

Jättefin! :)