Vimplar till salu

lördag 7 maj 2011

National Scrapbooking Day!

Idag firar vi på Scraplagret Nationella Scrapbooking dagen! Vi startar dagen med en skisstävling och sen fortsätter firandet under hela dagen med erbjudanden och andra små hyss!
Hoppas ni vill vara med och fira med oss!!!

Jag har tolkat Nillas fina skiss och för första gånget i mitt "scrapliv" har jag använt ett mönstrat vellum. Det var väldigt roligt att leka med. Fotot har jag snott från min lillasysters facebook sida. Tyckte det stod skrivet Webster's Paiges över hela fotot, så jag var bara tvungen att använda det.


Öst på med dekorationer för just nu svämmar nästan Scraplagret över med fina, roliga och helt underbara saker. Som den här nyckeln, hur fin är inte den då?! Fjärilen är utstansad med en Martha Stewart stans som ni även den hittar hos Emma.


Blommor från Prima, knapp från Webster's och sen några metallisar från Tim Holtz. Det lilla rospappret bakom fotot är ett journalingark från Webster's. Allt förutom den vita cirkeln hittar ni hos Emma.

Önskar er en fin NSD!

5 kommentarer:

LisaVeronica sa...

Fantastiskt cool lo! love it ♥ ur snygg!

Cilla sa...

Så läckert med vellum, gillar det veckade. Tack för inspiration, ska genast plocka fram mina gamla ark. Himla härliga färger också:)

Malin sa...

så romantisk och vacker!!

Nina sa...

Otroligt otroligt läcker layout...och vilken vacker syster du har <3

Vivvo sa...

Ååå vad fin snälla syster!
Älskar den!
Idag höll jag och Zara i en scrapkurs.
Det var roligt och vi fick ett helt gäng tjejer och en kille att bli pepp på scrapbooking!

pUSS