Vimplar till salu

onsdag 13 juli 2011

Instagram

En detaljbild av kladd från ett projekt ni kommer att få se mer av imorgon. ;)


När det är sommar öppnar vi båda dörrarna mot trädgården.


När jag väljer foton till mina veckolayouter så blir det nästan uteslutande foton från iPhone appen Instagram. Gillar dom olika filtren och att det går snabbt dessutom är telefonen nästan alltid med. Sen brukar jag lägga upp dom på facebook också. Det blir som en sorts dagbok med både bilder och tankar.

Det skulle vara roligt att få fler Instagram vänner, jag gillar att kolla in i andras vardag ;
Så ni som vill får gärna lägga till mig. Jag heter Rimna, (Anna Maria Nilsson).

3 kommentarer:

Johanna1978 sa...

Jag har lagt till dej i Instagram. Roligt att hitta andra scrappare där också :)

Petra/Paradise sa...

Härliga foton!!
Buhuuuu!!! Jag vill också ha en Iphone!! :(
*avis*

Kramisar

Lisa sa...

jag ser fram emot att se det vackra du skapat. Väntar med spänning :)
Kram