Vimplar till salu

tisdag 2 augusti 2011

jobbigt...

Idag har jag besökt en vän, fd. arbetskamrat och arbetsledare som just nu har det tufft. Hennes man har avlidit efter en tids sjukdom och livet har tagit en annan vändning. Dessa två människor spelade en mycket stor roll då dom hjälpte och stöttade mig när jag ville bli dagmamma. Utan fina Britta och goa Lasse hade jag nog inte varit där jag är idag.

Tack för allt!


Hon älskar rosor och änglar, men idag valde jag rostema på blomma och kort.

Tänk vad fort livet kan förändras... Ta hand om varandra!

4 kommentarer:

Ziro sa...

Vad tragiskt med en make som dör! Du har gjort ett fint och stämningsfullt kort!

Morfen sa...

Usch vad hemskt och vad skört livet är. Du är väldigt omtänksam som stöttar och uppmuntrar med det du skapar. Kram

Åsa/asamia sa...

Usch vad jobbigt det är när livet ändras så drastiskt. Snällt av dig att komma till henne med present, den är jättefin!
Hoppas hon snart kan gå vidare och finna meningen med livet igen.

Britta sa...

Tack snälla du , du vet att vi kände för dig från första stund .
och så skönt att du kom upp till mig .
Kram