Vimplar till salu

söndag 21 augusti 2011

Mot stranden...

Mitt senaste DT paket från Emma var en rolig överraskning! Inga mönstrade papper utancardstock, stämplar och Distress Stains i härliga färger. Jag har aldrig testat dessa roliga färgflaskor tidigare och jag måste säga att jag är helsåld! Så enkelt att färga in papper, tyg, band, blommor ja praktiskt taget det mesta.

Mitt första försök att använda Distress Stains blev ett försiktigt infärgande av ett vitt cardstock och en virkad duk som jag hittat på en loppis. Sen sprayade jag med en rosa Chalkboard mist över allt. Visste inte riktigt hur jag skulle få dit en titel, så jag skrev det direkt på fotot.

Stämplade lite här och där med en stämpel från Inkido och sydde dit några vita blommor. Till sist satte jag dit några pärlor för extra bling.

Allt material hittar ni hos SCRAPLAGRET

Ha en fin dag!

3 kommentarer:

Ziro sa...

Härlig LO i härliga färger! Denna gillar jag skarpt!

Sigrun sa...

WOW så lekker LO! Så flotte farger og måten du har brukt distress på var herlig!

Kickans_blogg sa...

Kanonfin LO!! :)
Kram Kicki