Vimplar till salu

söndag 14 augusti 2011

Veckans layout v.32

Har en riktig slappardag idag, kollar på webbtv och scrappar. Har verkligen saknat min hörna efter en vecka på semester. Löjligt, jag vet! ;) Nu är jag ikapp med mina veckolayouter och denna vecka har vi som sagt tillbringat i Skåne, har en massa fina foton från våra äventyr men jag var bara tvungen att låta layouten handla om gårdagens födelsedagstjej!


Igår var jag och min mamma på en närliggande loppis och jag handlade på mig fina virkade dukar. Gillar att smacka på dom på layouter och med halva priset erbjudande kunde jag inte låta bli att köpa på mig många! 2 kronor liksom för detta hantverk, är ju ingenting!


Nu ska jag fortsätta att pyssla till veckans uppdrag.

Önskar er en fin vecka!

3 kommentarer:

hellenbell sa...

fin. knappen och bandet ser ut som en liten ros. gillar det gröna till.

Pam Varnell sa...

Gorgeous page Rimna. Great memories for you and the birthday girl. Love it!!!

Minna Mercke Schmidt sa...

Hej hej från Skåne :)
Så fin hon var på sin dag! Hoppas dagen var lyckad på alla vis. Har tittat genom dina alster - hur fantastiskt fint som helst! Precis som kortet som ni lämade, tusen tack!!! Kram och solsken till siste semesterveckan, Minna :)