Vimplar till salu

fredag 9 september 2011

Veckans layout v.36



En helt vanlig vecka fylld med arbete, skola och tider. Då kan man lyxa till det med små medel. Jag fick tips om ett företag som man som privatperson kunde köpa förpackningar i storpack. Till min glädje hittade jag "kinamatshämtförpackningar"!!!

Det fick den enklaste "hemmawoken" att smaka extra gott ;) Barnen tyckte det var så kul, Molly kryssade i rutorna på burken - mild- och sen lekte vi restaurang hela kvällen!


Det blev en grafisk och stilren layout och jag gillar det! Jag gick Grafisk Tryck Media i gymnasiet och det lyser igenom ibland... ;)


Rotat fram riktigt gamla bokstäver från Basic Grey.


Kan inte riktigt förstå att vi redan har kommit till vecka 36. Mina veckoalbum börjar bli fulla och det är en stor glädje att bläddra igenom veckorna.


En stor varm kram till er alla som kikar in här och lämnar kommentarer. Ni är bara bäst!!!


Edit* Fått frågor om var jag fått tag i förpackningarna. Det är ett företag som har en butik i Örebro där man kan handla som privatperson. Jag betalde ca 45:- för 24 burkar. Ni hittar deras hemsida här

Önskar er en härlig helg!

2 kommentarer:

Annette sa...

Åh, dubbelgilla!! Älskar hur du skrivit under snöret, färgkombinationen, det rena men välarbetade..! Och så älskar jag sådana där hämtmatsförpackningar..! Sååå mysigt att äta direkt ur dem med pinnar. Var kan man beställa sådana..?

Tack för all inspiration jag får här, trevlig helg!

Petra/Paradise sa...

Härlig sida du bjuder på denna vecka! :)
Nu blev jag ju dock väldans nyfiken på vad det är för sida man kan köpa såna däringa förpackningar! :D

kramis