Vimplar till salu

måndag 17 oktober 2011

Celebrate

Mitt bland alla härliga papper från Crate i mitt DT paket låg två stämplar från C.C. Designs.

Jag gillar verkligen dessa motiv, roliga att färglägga och passar till alla tillfällen. Detta är Coffee Birgitta som jag har färglagt med Copics.


Tårtpappret bakom motivet har jag stansat ut med hjälp av en stans från Cherry Lynn. Ett klistermärke, natursnöre och några knappar fick bli "toppingen" på kortet.

Materialet hittar ni hos Scraplagret

Ha en fin dag!

6 kommentarer:

Linda Muhr sa...

underbart som vanligt! Vilka söta knappar, vart kommer dom ifrån?

jag övar vidare med promarkers..vill ju att det ska se ut som med distress..men det är inte lätt, du målar så fint med copics och distress att man knappt kan se skillnaden..

Kram kram!

Sara sa...

Jag gillar dom mjuka fina färgerna du valt att färglägga med. Ger ett sånt skirt intryck. Jättesöt stämpel.

Maria Therese sa...

Nydelig kort ♥

Ann-Charlotte's blogg sa...

Ljuvligt kort i glada färger, och s..t snyggt färglagt!
Ha det gott!
Kram

Anneli sa...

Helt underbar stämpel och gudomligt snyggt färglagt! :)

Kraaaaam Anneli

Johanna1978 sa...

Mycket sött kort. Jag är också förtjust i C.C. Designs stämplar