Vimplar till salu

söndag 6 november 2011

Mer OA inspiration

Då var det söndag igen och min tur att blogga hos Scrapfabriken. Jag var sugen på att slänga ihop ett kort av spillbitar så det fick det bli. Knäppte ett foto på upplägget innan jag distressat kanter och stämplat så man se vilken skillnad det blir om man arbetar lite med papperna.


Sen tillkom det lite mer under arbetes gång men det är så jag brukar jobba. ;)
Det är väldigt smidigt att ha färdiga diecuts att arbeta med.


Jag har lagt på ett lager 3D gloss på körsbären, det blir en läcker effekt.


När jag ändå var igång blev det ett bokmärke av bitar och dekorationer som blev över.

Utförlig materiallista hittar ni i Scrapfabrikens blogg

2 kommentarer:

Mya sa...

det här kortet var ju magiskt vackert. får mig att vilja pyssla.

Zarah sa...

Underbara underbara! *trånar*