Vimplar till salu

fredag 26 oktober 2012

Fladdermöss


Idag ville vi pyssla lite och vi ville pyssla något som var Halloween inspirerat. Eftersom det är blandade åldrar på dagbarnen så försöker jag alltid leta på ett pyssel som passar för alla. Hittade inspirationen på Pinterest såklart, älskar det stället!!!

Något annat jag gillar som ni säkert märkt är toa/hushållsrullar så användbara!!! Det finns alltid ett lager pappersrullar i pysselskåpet redo att förvandlas till både det ena och det andra.

Vi vek in toppen på rullen också så det blev öron på fladdermössen. Dom blev grymt söta, eller hur?!


Trevlig helg!!!

4 kommentarer:

Maritha sa...

Meeen så himla bra tips.....det får jag ta med mej på jobbet!!! =) Ursöta blev dom!!

Tack för härlig inspiration
Kram

Anna sa...

Så söta små fladdermöss.. Det måste jag visa för min dotter. Perfekt pyssel för henne.. Tack för inspirationen. Är såå mysigt att kika in här hos dig.

Kram Anna

Katja/MezzaNotte sa...

Vad kuliga fladdermöss, vilket bra tips! Kram Katja

Lisa sa...

super kul ide´Det måste jag nästan testa med sonen.
Kram