Vimplar till salu

onsdag 5 december 2012

Snöburkar


Har länge velat gjort vattenfria snöglober och när någon la ut denna video på fb, var jag såld! Beställde Tim Holtz granar från Cili in Papers och sen var lyckan gjord!

Snabbpysslade juldekorationer som blev så fina på hyllan ovanför kaminen, och mina oanvända kakfat kom till användning också.



Valde att behålla granarna vita men strök dom med vit akrylfärg och sen öste jag glitter över om innan färgen torkade, så dom glimmar otroligt fint!

Önskar er en gnistrande onsdag!

5 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Så himla fina! Synd att man inte kan se glitter ordentligt.
kram Annika

Ciza Patricia sa...

Underbara! <3

Ellen sa...

So so beautiful, I love your creation !!
Hug Ellen (Netherlands)

Chris_P sa...

Fantastiskt fina!! Nu har du fått mig att beställa. Undrar om jag grejar detta??

Marie Wisén sa...

åååå fåglarna, så fiiiint!

Kram i kylan!
/Marie