Vimplar till salu

torsdag 11 juli 2013

Lite dåligt med uppdateringar...


...vilket kan bero på varma sommarkvällar som aldrig tar slut... Eller så är det för att orken inte riktigt finns till skapande just nu. Arbetar sista veckan innan semestern och det blir långa dagar med full barngrupp.

Men snart hoppas jag att orken återvänder, jag har så många härliga paket fyllda med fina tyger och annat godis som jag väntar på ;)



Har kostat på mig en ny stol till syhörnan. Så skön och framförallt snygg ;) Tokgillar rosetterna i ryggen! Tack Ikea!!!

Har påbörjat några projekt, klippt ut lite saker och ett hörlursfodral till kollegan fick jag ihop härom kvällen.

Hoppas ni har en underbar sommar!!

1 kommentar:

Annika kort & gott sa...

Sköna sommarkvällar är verkligen underbara! Ikväll plockade vi ut TVn på uteplatsen och slötittade på TV samtidigt som vi satt och småpratade och njöt av en skön kväll.

Ser fram emot att se vad du shoppat för kul!
kram Annika