Vimplar till salu

lördag 28 juni 2014

Smått och gott

Har inte riktigt haft tid att blogga på den senaste tiden. Arbetar under sommaren hela dagar hemmavid så det blir långa dagar med arbete och sen på kvällarna har jag sytt så mycket jag orkar. Så här kommer en bildkavalkad på det jag pysslat med senaste tiden. Håll till godo (fast bilderna är usel kvalitet) Det mesta som jag skapar lägger jag upp på Instagram, Rimna heter jag där :)

En vecka kvar till Lerbäcksmarken, nu startar upploppet! Jag har massor på min lista som jag skulle vilja hinna göra till marknaden, men har insett att det blir som det blir.

Önskar er en fin helg!










 










4 kommentarer:

Rachel Parys sa...

You are so incredibly talented!! You have the best taste in fabric and colors!! I have finally broke down and decided to try my hand at some sewing, we will see what happens!! Thanks for the inspiration!

Rumpetuss sa...

Så fina saker!!!!

Anonym sa...

Vad mycket fint du gör ,älskar färgerna !

Frusvea sa...

Vilka underbara saker du gör!
Är så avundsjuk på din talang med tråd och nål. Jag kan inte sy ett stygn. Men jag scrappar och gör kort i stället :)
Tack för alla dessa härliga och färgglada bilder.