Vimplar till salu

fredag 31 augusti 2007

Fredag, tjihoo...

Börjar jobba om en timma, men jag har ju världens bästa jobb så det ska bara bli kul!!! Det ser ut att kunna bli en fin dag och då kan vi vara ute, ännu bättre.

Skönt med helg, för jag har varit så trött i veckan, när kvällen har kommit har jag däckat i soffan. Hoppas jag får lite energi i helgen så jag orkar skapa lite... så sugen på att göra kort! Behöver fylla på min försäljningslåda...

Finns det någon där ute som kan hjälpa mig??? Jag har anmält mig till scraptoppen, men är så dålig på datorer... (smart att skaffa en blogg...) Jag får inte till det med att lägga in länkarna och koderna... Likaså har jag "beställt" en räknare till min sida men den får jag inte heller in...

... kanske skulle behöva ett datasnille i pysselvrån också!

Inga kommentarer: