Vimplar till salu

söndag 2 september 2007

Scrap crop på scrappiz

Här var utmaningen att vi skulle göra en pennburk, vi skulle använda minst 3 olika papper, 2 band och något utstansat. Försökte göra den så den skulle matha min fina nåldyna som jag inhandlade igår på Svennevads hantverksmarknad!

Ett kort, här skulle vi inspereras av en annons.


Detta är resultatet av en skiss vi skulle jobba efter.

färgutmaning: blått och grönt + en accentfärg som i mitt fall blev brunt.
Vitt och svart får alltid vara med då det är basfärger.





Sista kortet ut var en bandutmaning, man skulle ha med minst 4 olika band.



Vilken helg!!!

Jag har verkligen haft kul! När det är tävlingar med speciella utmaningar så gör man saker som man inte annars hade gjort. Super roligt att inspereras till att göra något nytt!



Har fortfarande tävlingar kvar att göra. Vi håller på till 22 ikväll...

3 kommentarer:

Casa Ottman sa...

Grattis du vann en BUbbe!!!!
Maila mig på landstoken(snabela)yahoo.se
Skicka din adress så kommer din paketbubbe på posten. Grattis igen
Kram
Helena

Anonym sa...

Åh så fina saker, gillar din prinsesstårta skarpt, har gjort en liknande men inte på långa vägar så fin!

Anna Maria Niia sa...

Tack så mycket!!
Vad kul att du virkar nåldynor! Det skulle jag också vilja kunna. Men tills dess så är det toppen att det finns att köpa!!!