Vimplar till salu

måndag 12 november 2007

Alla paket är skickade...

...till dom som har hört av sig! Hoppas sakerna kommer till användning, om ni skapar något av dom får ni gärna skicka en kommentar så jag får se!!! Som sagt, nyfiken i en strut...
Här kommer en bild på några små kort som jag gjort för ett tag sedan. En del av dom kommer att dimpa ner som hälsningar till er som får paket...




Imorgon ska vi ha maskerad... Så nu återstår den stora frågan? Ska jag låna gubbens snickarbyxor och vara Byggare BOB eller svart lapp för ögat och förvandlas till svartskägg...
Ha en bra vecka!!!

2 kommentarer:

Marie sa...

TACK så jättemycket för det härliga paketet med knapparna som låg och väntade på mig i brevlådan idag. Och tack för det söta kortet, jag blev så glad. Måste också säga som en liten parantes att frimärkena du använt var ju ursöta, nästan scrappiga ju! En liten bakelse och en choklatdoppad jordgubbe, jag som är lite tokig måste såklart spara dem också. :) Tack igen!
Stor kram!

Anonym sa...

Tusen TACK för de fina blommorna som kom i brevlådan!!!!
Jag är sååå glad att jag vann ;0)