Vimplar till salu

fredag 20 november 2009

Sukkersött #62

Himmel... Det är fredag igen! En skissutmaning denna gång från oss i Sukkersöttgänget.
Mitt kort fick ett enkelt upplägg, men med ett doiliepaper från BG ser det avancerat ut.
Vi är sponsrade denna vecka med härliga julmotivstämplar från Motivet.
Jag har färglagt stämpeln med distressfärger.


Detta är mitt sista kort för Sukkersött, jag har valt att sluta och önskar Sukkersöttstjejerna god fortsättning! Ni gör ett toppenjobb och jag har haft otroligt roligt ihop med er!


Stort TACK också till alla härliga sponsorer som jag haft äran att få skapa åt!

Önskar er en gnistrande helg!

5 kommentarer:

Kickans_blogg sa...

Åhhh så fint!!! Du är så himla duktig!! :0)
Stor kram Kicki

Anonym sa...

Underbart kort som alltid. Blir lika imponerad och inspirerad varje gång jag läser din blogg. Kram

Britta sa...

Tack rack för i går ....
och så himla fint allt du gör ...
ha en bra helg o tack för alla tips
Kram B-M

Kristine sa...

Ååå Rimna!
Julekortet ditt er sååå søtt!!
Tusen takk for tiden vi har hatt sammen i Sukkersøtt!
Lykke til videre!
Klemmer fra Kristine;)

Pia sa...

sååå lækkert kort med flot baggrund