Vimplar till salu

måndag 15 november 2010

Mystery Monday!

Idag är det Jess som valt ett kort i galleriet som vi i DT på Anyabloggen ska göra en CASE av. Ni laddar väl upp era alster med TGF stämplar i galleriet? Nästa måndag kanske det är just ditt kort vi väljer! :)

Det blev ett litet mindre kort denna gång 13 x 13 cm och ganska "platt" i sin utsmykning. Ett bra kort att lägga på brevlådan till Jul. Jag har maskat bort söta Beanie Anyas kropp och färglagt med Copic.

Lite knasiga färger för ett julkort, men det är kul att testa något nytt!

Ha en riktigt bra vecka!

9 kommentarer:

Zarah sa...

Jättesött - ombonat och mysigt! :D

Lilo sa...

Superfint! Molly hävdar bestämt att det är Mollyfärger och att de passar utmärkt till jul. Kanske skulle testa att färglägga min söta Beanie Anya också och reklama lite hos mig. Sätt fart på mig nu Rimna! ;)

Jen Shults sa...

This is gorgeous Anna Maria! I love the way you stamped Anya... I'm going to have to try that. LOVE this!!!

Elena sa...

What a gorgeous card! Love all the distressing! Love how stamped Anya too! :)

Leia sa...

Hej vännen! Jo jag såg den glada nyheten i morse men innan jag hann lägga upp det i bloggen försvann min internetuppkoppling tills alldeles nyss. Jag är så glad =)

Och nu startar nedräkningen - om tre dagar packar jag för fullt!!

<3 Kramelikram <3

♥ Kristy Woods ♥ sa...

WOW Amazing work as always hun.
Kristy xo

Alice sa...

this is sooooo pretty. love your gorgeous coloring as always. very pretty colors, too!

Muffin sa...

Helt tokigt härligt kort med underbara "julfärger". Vilken fin textstämpel oxå, vad är det för något?

Anna Maria Niia sa...

Tack!! Thank you!!!

Det är ingen stämpel tyvärr utan en rubon från Melissa Frances..