Vimplar till salu

fredag 31 december 2010

Gott Nytt År!!!

Önskar er en fin dag och en sprakande afton! Idag är det min tur att inspirera på Stampavie bloggen. Jag tänkte visa er vad jag skapat till min systerdotter som fyllde 15 år i förrgår.
Hon fick ett blomsterarrangemang och en gammal dekorerad flaska som jag stoppat i en rullad sedel i. Man kan fiska upp den med hjälp av en tråd.

Det blev ett enkelt upplägg på kortet i färger som matchar dom andra presenterna.
Gillar detta motiv -End of summer- av Mo Maning och tyckte det passade en 15 åring.

Färglagt med Coips och sen distressat kanterna med Walnut Stain.

Önskar er ett fantastiskt 2011!

5 kommentarer:

Anne sa...

For et flott kort, og nyydelig dekorert flaske da. :)

eva sa...

Så otroligt fint, lyckliga hon som fyller år.

Anonym sa...

Önskar er ett riktigt gott nytt år! Kram

Britta sa...

jÄTTE JÄTTE FINT O

GOTT NYTT ÅR

önskar B-M

Alice sa...

this is so beautiful! love love your coloring on the image! fabulous worK!