Vimplar till salu

söndag 17 april 2011

Trädgårdskort

Hittade en rolig utmaning till på Scrappiz CC. Det är Tisdagar med Tina som utmanar att skapa ett kort med trädgårdstema och jag såg min chans att stämpla upp en av dom söta trädgårdstomtestämplarna som jag köpt av fina Linda Muhr.


Ville först måla med distresser men när min stämpeldyna visade sig ha torkat ihop och påfyllningen har försvunnit spårlöst är det bara att tänka om. Så nu fick det bli Copicpennorna istället. Maskat ihop tomten med en Tim Holtz stämpel som är en personlig favorit.


Hela kortet andas mina favoriter: prästkragar, rutor, stygn och mitt favoritupplägg och dom söta trädgårdsredskapen hittade jag igår när jag hade kurs på Stellas.se.

Önskar er en härlig söndag!

12 kommentarer:

Jeanette Wallén sa...

Men så vansinnigt fint kort!! Ljuuuuvligt med stämpelmotiven och med redskapen och blommorna. Bara du kan få till det sådär bra!! <3

Anonym sa...

wow så fantastisk!! lekkert med grått og gult! masse flott inspirasjon i bloggen din - kommer definitivt igjen :-)

hellenbell sa...

hur underbart som helst. vill oxå ha de tomtarna...

Millasew sa...

Vilket superfint kort! Riktigt vårkort!

Malin sa...

Visst är det kul med CC!!!!! ...och snart startar ju Molly sin:)

MiaS sa...

Åh, vilket fantastiskt vackert kort!!!

Amanda R sa...

I LOVE this card! Your accents and the background stamp are wonderful. Need to go and see if I can get some of those stamps! Like right now!

Amanda R sa...

Okay, can't find who made that stamp, could you tell me who the manufacturer is cause I NEED IT! Thanks so much!

Jen Shults sa...

This is absolutely gorgeous! I love how you combined the two stamps! Seriously brilliant!

Vivvo sa...

Du... nu börjar ju det där copic målandet bli fånigt bra....

Jenny sa...

Vilket underbart kort!! Gillar massor... ;)
Kramar från Jenny

Linda sa...

sånt underbart kort du har fått till, älskar att du tog lite otraditionella färger!

Kram!