Vimplar till salu

lördag 16 april 2011

Veckans layout v.15

Ni som hängt med mig ett tag här på bloggen vet att jag gillar att testa och hoppa mellan olika stilar på mina alster. Denna gången blev det en väldigt grafisk stil. Tankar går nästan till en tidningsartikel...

Denna layout är gjord till Scraplagrets utmaning på Scrappiz CC som pågår just nu. Utmaningen var att fokusera på journaling och för på ett nytt vis. Jag brukar alltid skriva för hand och ville testa att skriva ut journalingen på datorn. Något som jag inte har gjort för sista gången.


Några fastsydda fjärilar fick stå för dekoreringen av layouten.


Har stämplat och sotat med distresser, riktigt roligt!

Ha en fin helg!

6 kommentarer:

Chris_P sa...

Kul och snygg!!

Liola sa...

Jättesnygg! Tittade oxå på den utmanigen, men har inte bestämt mig för hur jag ska göra ännu. Din tolkning är verkligen bra!

pojjo sa...

Såg denna LO på CC´n.. WOW säger jag bara. Så himla snygg

Malin sa...

Den är urläcker!!! Verkar som denna veckan har gått i sjukdomens tecken, själv har jag en kille med vattkoppor hemma.

hellenbell sa...

superfint. vill oxå scrappa i ett format så jag kan använda skrivaren mer...

Vivvo sa...

Annorlunda älskar jag!!