Vimplar till salu

fredag 6 januari 2012

Clean & Simple...

Igår dammade jag av min Copic pennor och satte mig och målade några av alla digistämplar som jag laddar hem i tid och otid. Har inte rört pennorna sen sist jag hade kurs och till min förskräckelse upptäckte jag att 4 pennor saknas... Så trist :(

Denna stämpel är från Saturated Canary digis, alla hennes motiv är ursöta, man vill ha alla!

Sen hittade jag en utmaning på hennes utmaningsblogg som denna gång går ut på clean and simple. Nu blev mitt kort kanske inte så rent och enkelt men jag hade kunnat ösa på mer. ;)


Önskar er en fin helg!

15 kommentarer:

Marja sa...

Såå fint!! Önkskar jag hade pyttepytte av din förmåga I love it!

Lilla Pysselvrån sa...

Jättefint kort! En sak jag gillar med dina kort är de ofta ser relativt "enkla" ut i upplägget men ändå helt underbara och några små väl utvalda detaljer som ger det där "lilla extra". Färgläggningen i sig är så fantastisk! Gillar t ex "blänket" du får till i håret!

Måste kolla in den där sidan, det är så bra med digitala stämplar, tar lite plats..

Kram, Erica

Inge Groot sa...

Stunning card, your coloring ROCKS!

Ulle sa...

Vilket otroligt vackert kort! Gillar glansen du fått till i håret!

Sara sa...

Åh så fint! Gillar färg kombinationen du valt. Håret ser så härligt ut med. Mer kort med copics!! ´=)

Anna sa...

Wow..vilket fint kort! så fint målat och i härliga färger. Me like!
Kramis

Beccas Pysselparadis sa...

Helt underbart kort! Din färgläggning är otrolig :)

Pysselfröken sa...

Så underbart vackert! Du är såååå bra på färgläggning. Trevlig helg!
Kram

Johanna1978 sa...

Himla söt digistämpel och läcker färgläggning, gillas!

Outi sa...

Underbart kort! Måste kolla in den där utmaningsbloggen:)

Kram, Outi

Ms. Jen sa...

WOW! Love your choice of colors. Just brilliant.

Mia sa...

Älskar färgläggningen! WOW!!!

Jane sa...

This is stunning!
Thanks so much for joining us at Saturated Canary Challenges!x

AnkieG sa...

Åhh va fina dina kort... Hur skriver du ut dina digitala stämplar och på vad?

Loopylou. sa...

oh i do so love this card! just awesome!!
thankyou for joining the challenge over on Saturated Canary!
hugs Lou xx