Vimplar till salu

tisdag 3 januari 2012

Nytt år!

Då var det nya året infirat med tomtebloss, 3 rättersmiddag och allt!


Molly samlade ihop serpentinerna efter kalaset och gjorde sin obligatoriska peruk.


Frost ena dagen...

Snö nästa och regn den tredje...


Vi firar systerdotterns 16 års dag och jag lyckades "sno" åt mig ett kort!


Presenten slog jag in enkelt med brunpapper, notpapper och en gammal virkad duk.

Fotona är tagna med iPhone och sen redigerade med filter från Instagram. Jag heter Rimna där om ni vill följa mig.

Kram till er alla!

4 kommentarer:

hellenbell sa...

Hon e ju för rolig, Molly

Linda - träningsbloggen sa...

Gillar inslagningen skarpt :)

Åsa/asamia sa...

Å vilka fina foton!

Mia sa...

Din mellersta son är ju en kopia av sin pappa. Så jag antar att de andra barnen är mer lika dig. Har inte hunnit studera det alltför noga än. :)