Vimplar till salu

söndag 4 november 2012

Mera pyssel...


Ett till enkelt upplägg till julkort. Snarlikt de förra, bara en mindre distressruta. 



Har små söta hängen i mina gömmor som jag tänkt ha till påskägg... Men varför inte göra små söta cupcakes att hänga i julgranen. Detta är dock en prototyp, jag har en mindre variant på gång ;)



Har så många idéer och och det är alltid lika kul att se om det blir som man tänkt sig. Dottern blev iallafall nöjd över hårbandet och det ska bäras i morgon till skolan. Kanske kan bli några stycken till marknaden...



Hårbandet i sin helhet.



Håll i hatten, ty jag har färglagt!!! En lite Vinter Fairy från Weestamps, visst är hon bedårande.



Och trot eller ej, jag fick ihop ett kort också!!! Men det blir bara en sneak peek då detta kort är till ett uppdrag. ;)

Önskar er en fin vecka!!!

2 kommentarer:

Jojjo sa...

Superfint alltihop!
Jag har inte gjort ett enda kort sedan förra julen men efter att ha sett dessa fina julkort blir jag sugen på att höra. Har samma die cuts också så det är bara att tacka så mycket för inspirationen :)

Chris_P sa...

Super fint! Ser fram emot att se hela kortet sen! :-)