Vimplar till salu

tisdag 26 februari 2013

Ofrivilligt soffhäng...

Ja, det var ju inte riktigt så jag hade tänkt mig att slutet på sportlovet skulle bli... Fick en extra semesterdag av mina fina kollegor som fick bli en dag på BodaBorg och umgänge med mina egna barn. 

Dessvärre var olyckan framme så när jag skulle gå ut efter fem timmar av hopp och lek halkade jag på en isfläck och stukade foten så illa så det blev akuten... Inget att göra, avbryta dagen och hem för att vila. Hoppar på kryckor och i lördagskväll var det dags igen... Jag blev magsjuk som varade i ett dygn... Inte det lättaste att hoppa på kryckor snabbt till toan kan jag säga... 

Men nu så hoppas jag att det vänder, haltar fortfarande och är sjukskriven veckan ut. Men idag har jag ätit lite för första gången sen i lördags så nu håller vi tummar och tår.

Inget inlägg utan bild, min syster beställde vimplar till sitt köksfönster och jag kunde inte låta bli att pimpa en handduk och sy en grytlapp som passar till.

Önskar er en fin fortsatt vecka! 



1 kommentar:

Anonym sa...

Neej, vilken helg! Krya på dig! Vimplarna är superfina, som alltid:)