Vimplar till salu

onsdag 27 februari 2013

Sypärm


Börjar få en hög med mallar till mina små syprojekt och funderade på hur jag skulle förvara dom. Kom på att jag i höstas köpte en pärm från Scrapfabriken som jag inte använt till något. Klädde pärmarna med tyg och sydde dit ett tygmärke.



Älskar turkost! Men det visste ni redan ;) Tygmärket har klippt ut från ett Tildatyg och det mönstrade är också ett Tildatyg. Dessa hittar ni hos Panduro, likaså den lilla söta braden med saxen på.



Till denna lilla pärm finns det massor med kul tillbehör att köpa. Ungefär som Smash konceptet, fast med platsfickor också. Perfekt för att stoppa i lappar och mönstermallar.

Skrev ut foton på dom färdiga projekten också, är man scrapbookingsnörd så är man... ;)



Det blev en väldigt trevlig pärm att bläddra i och man kan fylla på med fakta eller byta ut lappar i fickorna.



Använt washitejp lite här och där också för att pimpa till det lite.

 

 Superskoj var det! Nu måste jag rita fler mallar och hitta på fler projekt så jag kan sätta in det i pärmen!




Pärmen pryder sin plats brevid min svarta skönhet.

Är ni sugna på att göra en egen pärm hittar ni den hos Scrapfabriken

Ha en fin fortsatt dag!
Solsken och fågelkvitter gjorde verkligen min dag idag!

5 kommentarer:

Cicci/Trollmor sa...

Vilken jättehärlig, inspirerande pärm!

Jojjo sa...

Fin pärm och kul idé!

noora sa...

This is brilliant! I always forget the measures, so it would be super to have them somewhere safe! I have to try this!

Hegu sa...

Vilken superfin pärm du har gjort i ordning! Du borde skriva/ge ut en egen bok med symönster!! <3

Katja/MezzaNotte sa...

Jättefint pärm- mycket inspirerande! Vad är det för storlek på pärmen? Kram