Vimplar till salu

söndag 21 april 2013

Beställnigar


Idag har jag sytt klart några beställningar, stora necessärer och nyckelband.







Igår kväll fick jag ett ryck och städade bort nästan allt material till scrapbooking och kortmakeriet. Jag har verkligen tappat lusten för det och grejerna står bara och samlar damm. Så nu är hörnan full av tyger, fina band och knappar istället!

Väldigt suddiga foton då jag tog dom i mörkret men är det någon som är intresserad kan jag ta nya mer detaljerade foton :)



Sen vill jag tacka alla besökare som kom igår till hobbymässan! Det var mycket trevligt, sålde inte så mycket men ibland är det inte det som räknas ;)

Nästa marknad jag laddar för är Lerbäcksmarken den 6 juli. Planera nu en resrutt ditt, trevligare marknad får man leta efter :)

Ha en fin dag!!

Inga kommentarer: