Vimplar till salu

lördag 29 september 2007

2 kort till...

Detta kort inspirerades jag av en skiss som finns med på Linas kortskisser nämligen nr. 1

och detta kort är efter en skiss som finns på InkyWings blogg

Men jag ska i ärlighetens namn tala om att det går oerhört trögt just nu... Jag får liksom "värka" fram minsta lilla sak... Hoppas på mer lust imorgon!

Har för övrigt haft kärt besök från Svappavaara idag. Det är 1 och ett halvt år sedan vi sågs! Men det spelar ingen roll för när vi väl träffas så är vi tillbaka i ett unket elevhem och vet precis var vi har varann. Det känns så enkelt! Önskar bara det kunde ske oftare!

Ha en skön hösthelg, tänd lite ljus och kryp upp i soffan med yllesockarna på. Det ska jag göra, känner mig lite frusen efter en timmas promenad i skogen med min livskamarat. Nu ska han få värma mig...

1 kommentar:

Anonym sa...

helt underbart kort! tack för att du använt dig av en av mina skisser :)